poniedziałek, 21 lutego 2022

Jak tu się pozbierać organizacyjnie?


Jestem zorganizowana. Mówię to z pełną odpowiedzialnością. Jestem planistką - wszystko mam rozpisane, zaplanowane i z radością skreślam punkty z mojej listy "to do". Czy udaje mi się wszystko zrealizować? Oczywiście, że nie. Nie jestem przecież cyborgiem. Nauczyłam się planować i dzielić punkty z mojej listy na te priorytetowe ( nie więcej niż 3 punkty), a reszta nie musi być zrobiona na "now", może być przeniesiona (bez szkody dla nikogo) na jutro. Uwielbiam wszelkie planery, bullet journale, kalendarze, notesiki, zeszyty, karteczki samoprzylepne...






W klasie i na biurku też lubię mieć porządek. Jakoś lepiej wtedy mi się pracuje, szybciej podejmuje decyzje. Nie śmiejcie się proszę, ale relaksuje mnie sprzątanie 🙈





Dlatego classroom screen jest idealnym, bezpłatnym narzędziem dla mnie i moich uczniów. Wszystko mam w zasięgu ręki - listę uczniów, maszynę losującą do odpowiedzi, maszynę grupującą, zegar i kalendarz, miernik hałasu, przestrzeń do notowania... mało? Nie sądzę. 


Moje dzieciaki uwielbiają nasz ekran. Jeśli nie znacie "klasrumskrina" zapraszam na malutki tutorial. Przygotowałam instrukcję obsługi tego cacuszka na WAKELECIE.

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz