środa, 26 sierpnia 2020

Akcja #nauczycielskieplanowanie


 

Zostałam zaproszona do nowej akcji #nauczycielskie planowanie  przez @siencja i @magdawizualnie, a ponieważ jestem urodzoną planistką to nie trzeba było mnie długo prosić.

Na czym polega akcja? Śpieszę wyjaśniać.  Pomagamy sobie zaplanować nowy rok szkolny, dzielimy się materiałami i pomysłami.

Ja dziś pragnę podzielić sie moimi projektami na zagospodarowanie tablicy klasowej. Wykonałam je metodą tzw. „próbibłedów” w programie PowerPoint. Nie są idealne, ponieważ chciałam ładne czcionki, brakuje w nich polskich znaków. Pamiętajcie, żeby po wydrukowaniu dorysować sobie czarnym cienkopisem brakujące ogonki. Udostępniam je do pobierania, można je oczywiście edytować, drukować, laminować i przypinać na swoje tablice korkowe w klasie. 

Kliknij i ściągnij na swój komputer Gazetka Klasowa

W prezentacji znajdziecie:

a) girlandę z napisem Klasa 5 (oczywiście można zmienić na 6, 7, 3, 1...)

b) Nagłówki:  plan lekcji, samorząd klasowy (przewodniczący, zastępca, skarbnik), dyżurni (plus slajd z miejscami do wpisania imion i nazwisk dyżurujących), nasze zasady, szczęśliwy numerek, ważne, 

c) Odliczanie do ważnych dni: Jeszcze tylko .... dni do np. Dnia Chłopca (wypisałam dwa dni: dzień Chłopca i Dzień Edukacji Narodowej), numerki od 1 - 30

Numerki można wykorzystać też do Szczęśliwego Numerka.



W mojej sali pojawią się też plakaty motywacyjne w języku angielski, które możnapobraćbezpłatnie (jak i wiele innych materiałów) ze strony Teachers pay teachers w zakładce free.  Mam nadzieję, że ułatwi Wam to ozdabianie klasy.

Na koniec - kilka moich ulubionych sentencji ;-)






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz