środa, 29 kwietnia 2020

Jak stałam sie rysunkowa...

Wiecie, że lubię wszystko, co jest ładne. Moje prezentacje zawsze zawierają nieoczywiste grafiki, zdjęcia  i piękne czcionki. Dlatego często stworzenie prezentacji zabiera mi więcej czasu, ale wiem, że było warto, kiedy widzę swoje dzieło.  Dodatkową przyjemność odczuwam, gdy dzieciaki piszą, że ładne te prezentacje. Pomyślisz, że to nieskromne, ale pal licho. Koniec pokory! Będę się chwalić, bo jest czym :-)

Ale wracając do tematu, aby było jeszcze ładnej stworzyłam swoje bitmoji. Oszalałam na punkcie tych awatarów. Nie tylko są ładne, ale również można je wykorzystać do informacji zwrotnej - szczególnie teraz, w okresie zdalnego nauczania. 

Sami zobaczcie. Aby podziękować za lekcję lub przysłane zadanie, do spersonalizowanej wiadomości można dodać


Dobrą odpowiedź nagradzamy znaczkiem: 



Przywitać można się w ten sposób, czyż to nie słodkie i miłe:


Kiedy robimy zadania typu prawda/fałsz można skorzystać z takiego oznaczenia:


Ważne informacje zawsze zaznaczam taką pomarańczową rączką:

Dobre wyniki w quizie czy konkursie można ozdobić takim awatarem:


 A żegnam się tak:


Jest mnóstwo ciekawych obrazków w Bitmoji, którymi można ozdobić swoje karty pracy, slajdy, sprawdziany, czy zamieścić w ocenie kształtującej czy opisowej. Kilka przykładów poniżej:







Uwierzcie mi, że to fajna zabawa, tym bardziej, że ilości Bitmoji oszałamiają. Ja codziennie znajduje coś nowego. Dodakowo można dodać rozszerzenie Bitmoji w chrome. 
Zachęcam was do stworzenia własnych awatarów (można wybrać kolor włosów, fryzurę, ubrania, akcesoria) i personalizowania swoich własnych materiałów dydaktycznych. A... i co najważniejsze robimy swojego awatara w aplikacji na smartfonie. 
Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. Super aplikacja. Mój awatar już gotowy. Dziękuję bardzo za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - tworzenie awatara sprawiło mi wiele radości. Pozdrawiam :-)

      Usuń