wtorek, 31 marca 2020

Moje nowe odkrycie...





Nauczanie zdalne jest - tak mi się przynajmniej wydaje - w fazie rozkwitu. Codziennie odkrywam jakieś nowości, ale to na co natknęłam się wczorajszej nocy, zwaliło mnie z nóg. To jest coś, czego jako anglistka i polonistka szukałam. 

Vocaroo!!! Co to jest?

Jest to dyktafon online. Nie potrzeba sie logować ani podawać żadnych informacji o sobie. Dzieci też nie muszą ściągać zupełnie żadnych aplikacji ani narzędzi.

Strona jest prosta w obsłudze i za to kocham ją jeszcze bardziej.Nie tylko można nagrać tekst czy muzykę, ale zrobione nagranie udostępnić uczniom w formie linku lub kodu qr oraz ściągnąć na swój komputer. 

Oto krótka instrukcja:







Nagrałam dla Was krótką wiadomość! Posłuchajcie ;-) i używajcie - ja już mam kilka pomysłów, jak użyć jej po powrocie do szkoły!

MOJA WIADOMOŚĆ



2 komentarze: